2022. szeptember 11., vasárnap

Hegyen-völgyön

Nagyon jó kis nap volt a mai. Mondom mindezt annak ellenére, hogy egész nap hullámvasútaztunk, a bakanccsal való összeszokás nem megy simán, és ezt a blogot egyszer már megírtam, csak a telefon úgy döntött, másodszorra csak jobb lehet, és eltűntette az első változatot.

Reggel majdnem lekéstük a 8-as vonatot, pedig már korán talpon voltunk. De ma már igazából össze kellett pakolni a hátizsákot, nem maradhatott el a reggeli croissant cappuccino páros és a búcsú fotókat is el kellett készíteni Rómáról. Pl ilyeneket:

De végül csak odaértünk az állomásra és jegy vétel után szinte két percünk is volt a vonat indulásig. Apropó jegy: fél óra utazás elővárosi, több szintes vonaton 1 euró. Nagyon baráti, pláne hogy egy kis adag fagyi (na jó, a kis adag relatív, otthon min két gombóc kell ekkora mennyiséghez) jellemzően 2,5 euró.

Szóval fél kilencre visszaértünk oda, ahol tegnap befejeztük és nekiindulhattunk, immár teljes menetfelszerelésben. A táj (szép), az idő (árnyékban kellemes, napon elviselhető) könnyítették elfeledni a zsákot a hátunkon.

Egyedül az ebéd csúszása okozott kisebb morgolódást a gyomrom tájékán. Így nem is tudtuk meghallgatni a választási nagygyűlés szónokait, úgy siettünk a pizzázóba.
A pizza minden bajunkat elfeledtette. Igaz, kávejuk nem volt, azt egy közeli bárból hoztam, így:
Balfelől egy dupla eszpresszó, jobbra egy cappuccino - elvitelre, üvegben.
Ebéd utánra a napi táv harmada és a szintemelkedés fele maradt, szoval kellett másznunk rendesen. Közben volt egy klassz pihenőnk egy szentélynél.

Az utolsó szakasz erősen emelkedett, megdolgoztatott ezért a látképért.
Pont középen az a kis sárga pötty a szentély.

Ma még előre foglalt szállásunk van, a holnapit most kezdem majd keresni. Vagy holnap improvizálunk.